fbpx

Naručeni proizvodi pakovani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakovanje pošiljke. Ukoliko pakovanje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije preuzimanje jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakovanja oštećen. Dostavna služba će vratiti pošiljku ISHTAR d.o.o. koji se obavezuje da će najkasnije unutar 7 radnih dana kupcu isporučiti neoštećenu robu.

Reklamacije u vezi nedostatka proizvoda, kao i svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem obične ili elektronske pošte:

  1. na e-mail adresu: info@ishtar.ba
  2. na adresu: ISHTAR d.o.o., Antuna Branka Šimića 2A, 71000 Sarajevo.

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena za isti proizvod ili drugi proizvod u istoj protuvrijednosti, tj. uz nadoplatu ili povrat dijela sredstava. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije na info@ishtar.ba kako bi se uvažila na temelju naknadnog fizičkog dokaza. ISHTAR d.o.o. vrši preuzimanje reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana, te da kupac nije ni na koji način izazvao neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije u rokovima određenim Uvjetima korištenja, cjelokupan trošak zamjene proizvoda novim u cijelosti snosi ISHTAR do.o.o

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili autentičnosti proizvoda, te ukoliko kupac temeljem subjektivne procjene smatra da nije dobio adekvatan proizvod i/ili uslugu, u poslovnoj praksi je uobičajeno da se slučaj prijavi jednoj od nadležnih institucija. Mjerodavna i službena tijela tada vrše sve potrebne provjere radi utvrđivanja ispravnosti te poštivanja važećih zakona. Po donošenju rješenja obje strane, i kupac i prodavac, dobivaju službeni zapisnik. Takav službeni zapisnik neovisnog tijela smatra se mjerodavnim i dovoljnim za okončanje reklamacijskog postupka.