O NAMA
Ljudi ne kupuju ono što radiš, oni kupuju motiv zbog kojeg to radiš.
Simon Sinek
A šta Ishtar radi?
Direktan odgovor za one koji nemaju vremena i fokusa da se bave našem pričom je: formuliramo kozmetičke preparate visokih performansi koristeći klinički ispitane i dokazano djelotvorne sastojke u visokim koncentracijama. Ulažemo veliki napor da te sastojke učinimo biodostupnim i za kožu maksimalno iskoristivim, a to je umjetnost formulacije. Odatle sve počinje, i naša priča i naš rad.
Naš motiv je fascinacija kozmetičkom formulacijom. U početku su nas motivirali vlastiti problemi s kožom i krenule smo u potragu za rješenjem, ali je to brzo preraslo u ljubav, fascinaciju, a pomalo i opsesiju. Klijenti dolaze sa različitim problemima i stanjima kože i stavljaju pred nas izazove, inspirišu nas da kreiramo inovativne formulacije koje zaista mogu napraviti promjene na njihovoj koži i, vrlo često, u njihovim životima. Motivišu nas da neumorno učimo, istražujemo, eksperimentišemo i uvijek stremimo boljim i efikasnijim formulacijama i preparatima. Mi iz zone komfora izlazimo i po nekoliko puta dnevno.
I zbog toga naziv Ishtar – babilonska boginja ljubavi, ljepote, strasti i plodnosti. Jer se jedino njena energija i strast mogu mjeriti s našima.
Stvaramo autentičan brend i veliki dio te autentičnosti ogleda se u individualnom pristupu i konceptu personalizirane njege, što podrazumijeva mogućnost kreiranja preparata za svakog klijenta ponaosob, u zavisnosti od tipa i potreba kože.
Individualizirani pristup, inovativnost i stavljanje naglaska na klinička ispitivanja i djelotvornost formulacije u Ishtaru su prepoznali i drugi profesionalci – kozmetolozi, ljekari i estetičari, pa su dio naše ponude postali i Ishtar Proactive preparati za profesionalne kozmetičke tretmane. I to je polje u kojem se konstantno razvijamo i pratimo potrebe, zahtjeve i upute naših klijenata, na osnovu kojih kreiramo efikasne formulacije maksimalno prilagođene tretmanima i aparatima koje koriste.
Uspjeh Proactive linije je rezultirao novom idejom i projektom – otvaranjem vlastitog kozmetičkog salona i tako je nastala Ishtar Laboratorija ljepote. Time smo stvorile autentičan i zaista jedinstven koncept u Bosni i Hercegovini – formulacija, proizvodnja prodajno mjesto i kozmetički salon pod istim krovom. Sada naši klijenti na jednom mjestu mogu dobiti i tretmane i njegu u potpunosti prilagođene potrebama njihove kože. Ali naša priča još nije zaokružena i ovaj tekst će imati još mnogo ažuriranja.
Ishtar nije jedini brend koji gradimo i za koji radimo. Bavimo se i razvojem formulacija za druge brendove i ponosne smo što naše kreacije krase police drogerija širom svijeta.
Naša ljubav, strast i ambicija ne prestaju rasti i mnogo su veće od proizvodnog prostora i kapaciteta kojim trenutno raspolažemo. Namjera nam je da, daljim obrazovanjem, istraživanjem i kreativnošću izgradimo veliki i jedinstven domaći kozmetički brend koji će biti ponos i nama i našim klijentima i ovoj zemlji.
I za vas koji ste došli do kraja, vrijeme je da se predstavimo.
Ishtar tim čine Irma Aganović, magistra farmacije, diplomirana kozmetička hemičarka i licencirana fitoaromaterapeutkinja i Merima Selman, diplomirana kozmetička hemičarka, diplomirana kozmetička formulatorica i licencirana fitoaromaterapeutkinja. Budući da smo obje (pretjerano) samokritične i često sebi ne pridajemo dovoljno zasluge, kako bismo vam se što vjerodostojnije predstavile, odlučile smo da ne opisujemo same sebe nego da opišemo jedna drugu.
Kad izgleda da to tehnički nije moguće, uporna i istrajna Irma se ponovo zakopa u istraživanje i pronađe način. Irma uspijeva biti i divna sestra, glas razuma, domaćica, administrativna radnica, uspješan i majka dvoje malih gremlina koji normalnim ljudima iscrpe svaki atom energije.
U slobodno vrijeme je uspješno opsjednuta aknama, rozaceom, dermatitisima i azelaičnom kiselinom. Previše je samokritična da sebi prida ikakvu zaslugu, a naročito da uvidi svu svoju blistavost. Irma je Ishtar.
Pokretna je enciklopedija kozmetičke formulacije, kozmetičkih sastojaka, njihovih funkcija, iskoristivosti, dobavljača i cijena kod različitih dobavljača. Prosto je nevjerovatno koliko toga drzi u glavi i s kakvom lakoćom raspolaže tako kompleksnom bazom podataka.
U isto vrijeme radi punim kapacitetom za Ishtar i obavlja funkciju eksternog konsultanta za strane brendove. Osmišlja nazive preparata i njihovu marketinšku priču i ne prođe ni dan, ma kako dinamičan i haotičan bio da ne osjetim divljenje i ponos prema onome što zna, može i radi.
Slobodnog vremena nema, ali nekako uspijeva biti opsjednuta algama, peptidima, gljivama i formulacijom eliksira vječne mladosti.