O NAMA
![merima i irma](https://ishtar.ba/wp-content/uploads/2022/05/merima-i-irma-1.jpg)
Ljudi ne kupuju ono što radiš, oni kupuju motiv zbog kojeg to radiš.
Simon Sinek
A šta Ishtar radi?
Direktan odgovor za one koji nemaju vremena i fokusa da se bave našem pričom je: formuliramo kozmetičke preparate visokih performansi koristeći klinički ispitane i dokazano djelotvorne sastojke u visokim koncentracijama. Ulažemo veliki napor da te sastojke učinimo biodostupnim i za kožu maksimalno iskoristivim, a to je umjetnost formulacije. Odatle sve počinje, i naša priča i naš rad.
Naš motiv je fascinacija kozmetičkom formulacijom. U početku su nas motivirali vlastiti problemi s kožom i krenule smo u potragu za rješenjem, ali je to brzo preraslo u ljubav, fascinaciju, a pomalo i opsesiju. Klijenti dolaze sa različitim problemima i stanjima kože i stavljaju pred nas izazove, inspirišu nas da kreiramo inovativne formulacije koje zaista mogu napraviti promjene na njihovoj koži i, vrlo često, u njihovim životima. Motivišu nas da neumorno učimo, istražujemo, eksperimentišemo i uvijek stremimo boljim i efikasnijim formulacijama i preparatima. Mi iz zone komfora izlazimo i po nekoliko puta dnevno.
I zbog toga naziv Ishtar – babilonska boginja ljubavi, ljepote, strasti i plodnosti. Jer se jedino njena energija i strast mogu mjeriti s našima.
Stvaramo autentičan brend i veliki dio te autentičnosti ogleda se u individualnom pristupu i konceptu personalizirane njege, što podrazumijeva mogućnost kreiranja preparata za svakog klijenta ponaosob, u zavisnosti od tipa i potreba kože.
Individualizirani pristup, inovativnost i stavljanje naglaska na klinička ispitivanja i djelotvornost formulacije u Ishtaru su prepoznali i drugi profesionalci – kozmetolozi, ljekari i estetičari, pa su dio naše ponude postali i preparati za profesionalne kozmetičke tretmane. I to je polje u kojem se konstantno razvijamo i pratimo potrebe, zahtjeve i upute naših klijenata, na osnovu kojih kreiramo efikasne formulacije maksimalno prilagođene tretmanima i aparatima koje koriste.
Ishtar nije jedini brend koji gradimo i za koji radimo. Bavimo se i razvojem formulacija za druge brendove i ponosne smo što naše kreacije krase police drogerija širom svijeta.
Naša ljubav, strast i ambicija ne prestaju rasti i mnogo su veće od proizvodnog prostora i kapaciteta kojim trenutno raspolažemo. Namjera nam je da, daljim obrazovanjem, istraživanjem i kreativnošću izgradimo veliki i jedinstven domaći kozmetički brend koji će biti ponos i nama i našim klijentima.
I za vas koji ste došli do kraja, vrijeme je da se predstavimo.
Ishtar tim čine Irma Aganović, magistra farmacije i licencirana fitoaromaterapeutkinja i Merima Selman, diplomirana kozmetička formulatorica i licencirana fitoaromaterapeutkinja. Obje smo trenutno na studiju kozmetičke hemije i uskoro ćemo biti i diplomirane kozmetičke hemičarke. Budući da smo obje (pretjerano) samokritične i često sebi ne pridajemo dovoljno zasluge, kako bismo vam se što vjerodostojnije predstavile, odlučile smo da ne opisujemo same sebe nego da opišemo jedna drugu.
![irma](https://ishtar.ba/wp-content/uploads/2022/05/irma-scaled.jpg)
Kad izgleda da to tehnički nije moguće, uporna i istrajna Irma se ponovo zakopa u istraživanje i pronađe način. Irma uspijeva biti i divna sestra, moj glas razuma, domaćica, administrativna radnica, uspješan student i majka dvoje malih gremlina koji normalnim ljudima iscrpe svaki atom energije.
U slobodno vrijeme je uspješno opsjednuta aknama i azelaičnom kiselinom. Previše je samokritična da sebi prida ikakvu zaslugu, a naročito da uvidi svu svoju blistavost. Irma je Ishtar.
![Merima](https://ishtar.ba/wp-content/uploads/2022/05/Merima-scaled.jpg)
Pokretna je enciklopedija kozmetičke formulacije, kozmetičkih sastojaka, njihovih funkcija, iskoristivosti, dobavljača i cijena kod različitih dobavljača. Prosto je nevjerovatno koliko toga drzi u glavi i s kakvom lakoćom raspolaže tako kompleksnom bazom podataka.
U isto vrijeme radi punim kapacitetom za Ishtar i obavlja funkciju eksternog konsultanta za strane brendove. Osmišlja nazive preparata i njihovu marketinšku priču i ne prođe ni dan, ma kako dinamičan i haotičan bio da ne osjetim divljenje i ponos prema onome što zna, može i radi.
Slobodnog vremena nema, ali nekako uspijeva biti opsjednuta peptidima i formulacijom eliksira vječne mladosti.