fbpx

O NAMA

Ljudi ne kupuju ono što radiš, oni kupuju motiv zbog kojeg to radiš.

Simon Sinek

 

A šta Ishtar radi?

Direktan odgovor za one koji nemaju vremena i fokusa da se bave našem pričom je: formuliramo kozmetičke preparate visokih performansi koristeći klinički ispitane i dokazano djelotvorne sastojke u visokim koncentracijama. Ulažemo veliki napor da te sastojke učinimo biodostupnim i za kožu maksimalno iskoristivim, a to je umjetnost formulacije. Odatle sve počinje, i naša priča i naš rad.

Naš motiv je fascinacija kozmetičkom formulacijom. U početku su nas motivirali vlastiti problemi s kožom i krenule smo u potragu za rješenjem, ali je to brzo preraslo u ljubav, fascinaciju, a pomalo i opsesiju. Klijenti dolaze sa različitim problemima i stanjima kože i stavljaju pred nas izazove, inspirišu nas da kreiramo inovativne formulacije koje zaista mogu napraviti promjene na njihovoj koži i, vrlo često, u njihovim životima. Motivišu nas da neumorno učimo, istražujemo, eksperimentišemo i uvijek stremimo boljim i efikasnijim formulacijama i preparatima. Mi iz zone komfora izlazimo i po nekoliko puta dnevno. 

I zbog toga naziv Ishtar – babilonska boginja ljubavi, ljepote, strasti i plodnosti. Jer se jedino njena energija i strast mogu mjeriti s našima.

Stvaramo autentičan brend i veliki dio te autentičnosti ogleda se u individualnom pristupu i konceptu personalizirane njege, što podrazumijeva mogućnost kreiranja preparata za svakog klijenta ponaosob, u zavisnosti od tipa i potreba kože.

Individualizirani pristup, inovativnost i stavljanje naglaska na klinička ispitivanja i djelotvornost formulacije u Ishtaru su prepoznali i drugi profesionalci – kozmetolozi, ljekari i estetičari, pa su dio naše ponude postali i preparati za profesionalne kozmetičke tretmane. I to je polje u kojem se konstantno razvijamo i pratimo potrebe, zahtjeve i upute naših klijenata, na osnovu kojih kreiramo efikasne formulacije maksimalno prilagođene tretmanima i aparatima koje koriste.

Ishtar nije jedini brend koji gradimo i za koji radimo. Bavimo se i razvojem formulacija za druge brendove i ponosne smo što naše kreacije krase police drogerija širom svijeta.

Naša ljubav, strast i ambicija ne prestaju rasti i mnogo su veće od proizvodnog prostora i kapaciteta kojim trenutno raspolažemo. Namjera nam je da, daljim obrazovanjem, istraživanjem i kreativnošću izgradimo veliki i jedinstven domaći kozmetički brend koji će biti ponos i nama i našim klijentima.

I za vas koji ste došli do kraja, vrijeme je da se predstavimo.

Ishtar tim čine Irma Aganović, magistra farmacije i licencirana fitoaromaterapeutkinja i Merima Selman, diplomirana kozmetička formulatorica i licencirana fitoaromaterapeutkinja. Obje smo trenutno na studiju kozmetičke hemije i uskoro ćemo biti i diplomirane kozmetičke hemičarke. Budući da smo obje (pretjerano) samokritične i često sebi ne pridajemo dovoljno zasluge, kako bismo vam se što vjerodostojnije predstavile, odlučile smo da ne opisujemo same sebe nego da opišemo jedna drugu.

 

Irma je otjelovljenje upornosti, istrajnosti, energije, marljivosti i hrabrosti. Neke od naših nevjerovatno efikasnih formulacija su nastale i nastaju zahvaljujući njenom neumornom istraživanju i hrabrosti da prekrši pravila i pomjeri granice industrije.

Kad izgleda da to tehnički nije moguće, uporna i istrajna Irma se ponovo zakopa u istraživanje i pronađe način. Irma uspijeva biti i divna sestra, moj glas razuma, domaćica, administrativna radnica, uspješan student i majka dvoje malih gremlina koji normalnim ljudima iscrpe svaki atom energije.

U slobodno vrijeme je uspješno opsjednuta aknama i azelaičnom kiselinom. Previše je samokritična da sebi prida ikakvu zaslugu, a naročito da uvidi svu svoju blistavost. Irma je Ishtar.

 

O Merimi  imam toliko toga za reći da ne stane u pasus koji ovaj format predstavljanja zahtijeva. Nadarena je za tako puno stvari. Čitavim svojim bićem je u formulaciji. U isto vrijeme je kreativna duša Ishtara, kozmetički formulator i proračunati ekonomista.

Pokretna je enciklopedija kozmetičke formulacije, kozmetičkih sastojaka, njihovih funkcija, iskoristivosti, dobavljača i cijena kod različitih dobavljača. Prosto je nevjerovatno koliko toga drzi u glavi i s kakvom lakoćom raspolaže tako kompleksnom bazom podataka.

U isto vrijeme radi punim kapacitetom za Ishtar i obavlja funkciju eksternog konsultanta za strane brendove. Osmišlja nazive preparata i njihovu marketinšku priču i ne prođe ni dan, ma kako dinamičan i haotičan bio da ne osjetim divljenje i ponos prema onome što zna, može i radi.

Slobodnog vremena nema, ali nekako uspijeva biti opsjednuta peptidima i formulacijom eliksira vječne mladosti.